Gillar spännet, men kanske inte väskan


Den här gillar jag!



Spännet är lite mer Cavalli, coolt...

De här däremot!!



Me like!!!!!

Uma Thurman för Louis Vuitton



Personligen tycker jag inte att väskan är så snygg, men bilden är grymt snygg, Uma är grymt snygg och jag gillar koftan...

Snygga skor!! Vill ha!!


Bag lady!


Leighton Meester i Versace klänning




Leighton Meester i Versace, älskar färgen!

Brigitte Bardot




På den gamla coola tiden...

På tal om det, vad finns det för filmer somliknar Factory Girl?

Snyggt omslag



Jag gillar att det är så mycket ljus i bilden,

plus snyggt hår och söt topp.



Modell Filippa Hamilton Palmstierna

Uppvuxen och bosatt i USA

Snygg bild - älskar svartvitt



Gillar även när det ser lite gammaldags ut

Jag letar efter en sådan här kjol



Miranda Kerr


Någon som vet var man kan hitta en liknande?
Jag gillar att den är blåsvart eller silversvart, och inte helsvart.

Stackars söta isbjörnar

http://www.wwf.se/isbjornsfadder/form/index.php

Vem vill ha Gucci jeans??!!



Måste nästan testas!

Bond street nästa...

Snygg klänning buren av Daria Werbowy



som matchar den med läckra skor där hon sitter bredvid Christiano Ronaldo

Bijoux heart!



Kostar 175 sköna pund...

Otroligt (gamla) snygga bilder på Mini Anden


Cool / Söt


Snygg hemsida med Snygga Bilder:

http://www.hedislimane.com/fashiondiary/index.php

Är dagen tips.
Smakprov nedan!

Snygg bild - Hedi Slimane


Vackra kate Beckinsale...



... i trendriktiga örhängen och en hårfärg som liknar min nya.

Gossip Girl Mode!



Snyggt buret av Serena - Blake Lively

Burberry Porssum



Är det någon mer än jag som blandar ihop Alexa Chung och Daisy Lowe?

Alexander Wang



Snygg outfit buren av modellen Isabel Goulart

Such a gorgeous Chanel Jacket!



Canadian Daria Werbovy in 2006, outfit is still amazing though!

Great fashion picture!



The hat is ridiculous ha ha! But I just love the photo and that grey vest!

Gisele from W magazine



Så snygga skor - är det någon som vet var de kommer ifrån?

KARA by Kara Ross




Men Guuuud vad jag vill ha det här armbandet. Kostar bara £240 vilket är 2880 kronor. Jaaaa