God morgon?


Dagens trend jag kanske inte ska apa efter


Dagens lilla söta. Han heter Max :-)


Dagens Omslag



Cover Look

Lockarna hänger ut sig - från morgon till kväll


Dagens klädsel.... Svarta sidenbyxor


Babyrosa pascmina


Naturvit cardigan med Norge inspirerade detaljer


Uggs


Dagens hårstil


Dagens sminklook


Leopard inspiration Grrr


Sött somrigt 60-70 tal


I like!! Sminket, håret och kläderna faktiskt


Snygga bilder Cavalli meets H&M


Dagens sötaste!


I lost my camera!



Det här är faktiskt sjukt. Jag hade klagat på min kamera hela kvällen. Att jag hatar den. Kvaliten är för bra men bilderna blir inge bra. Färgerna är dåliga och alla blir jättefula i min kamera. Sen får jag inte med mig den från baren igår kväll. Vet inte om någon snodde den från bordet eller om jag bara lämnade den där. Men hur sjut att allt jag inte gillar tappar jag och att jag nästan straffas direkt för att jag sagt att jag hatar den. Det kan inte vara ett sammanträffande för en liknade sak hände med min telefon som jag var sådär halvnöjd med. Man tappar ju aldrig billiga telefoner som man är nöjd med, eller.
Både med kameran och mobilen är det också bevisat att bara för att man väljer de dyrare alternativen betyder det inte att de är bättre. Snarare tvärtom. Ganska irriterande faktiskt. Nu ska jag ringa baren in Soho om jag kommer ihåg vad den hette. Ok bye 

Jag tappade min mobil. LG Viewty. La ifrån mig den i en taxi.


Min parfym tog slut


Men det gör ingenting. Jag har ändå 5 andra kvar.

Scarlet's svartvita look med tittut underkläder och vackert ögonsmink


Diggar svart bh under... snygg outfit, kolla kjolen framifrån:


...och fint linne... RVCA fashion


Fjädrar på bollen


Dunderfin plånbok Miu miu mer än 2000kr


Liten väska från HM Divided mindre än 200kr


Snyggt M-K!


Dagens sköna outfit


RVCA fashion


Snygga bilder - fint hår!!


Snygga pälsjackan


Grymt cool outfit Erin


Snygg skjorta och sjukt snygga denim hotpants


Snygg bild!


Snygg väst!


Snygg kavaj!!


Snygga jeans


Snygga jeans shorts!


De här bilderna är så härliga! Men ful tavla ha ha!


SHOPPIS

Till Salu



Brun skinnjacka (äkta skinn)

Jackan är jättefin men jag säljer den för att den är för stor. Gott skick - som ny. Köpt för 1100 Kr på Roco Baroco. 
Det står i jackan att det är strl 36 men det känns som den är större. Skulle gissa på att det är storlek Medium.

Fashion Scarlet - sååå snygg bild


Snygg baddräkt Scarlet!


A Vogue Idea


Vacker bild


Scarlet POP ART


Fina smycken här!



https://tous-shop.com/eng/tematica.php?id_tem=3&id=436&page=1

Elsa Hosk i snygga jeans och snyggt linne


Kate Bosworth - Snygga jeans och snygg väska!


Meg Ryan from the film The Women


Snygging från filmen The Women som jag såg härom dan


The Woman - Meg Ryan



Älskar henne som skådis

Hon är så snygg för sin ålder!


Nice jacket


air brushed photo of Scarlet



Undrar hur de gjorde örhänget i så fall?

Gillar Hayden's sminkning!!


I like Sienna's outfit!


Zac Posen fashion


En blomma från min syster


Tror jag har fått dille på de här färgerna


Så här måste jag gå klädd snart. But where?


Beauty


Scarlett i snygg jacka!


Nya anorexia programmet 90210



Borde ju egentligen bojkottas

Samma tjej som ovan


Jessica Alba i MIN frippa



Hittade den här bilden på Jessica Alba Cash. Kul, Precis den här frisyren och färgen har jag nu.

Ashley O i skön outfit


Snygg bild och snygg trench coat


Dundersnygg kavaj!



Den här kavajen som Julia Stegner har på sig backstage vill jag ha!

Tisdag



Tisdag består av svarta sidenbyxor, gråa mocka boots med svart skinndetalj och en mörkgrå långärmad bomullstop.

Asymmetrisk beige väst



Asymmetrisk väst med svart skinnarmand till det

Utstyrsel


Tisdag


Snygg bild på söta Edie



Och armbandsmodet är back!

Edie Sedgewick och Andy Warhol


ALEXANDER WANG THE MAN


Snyggt från Alexander Wang!


Mr Wang!


Lugg



Luggen tillbaka?

Nya LBDn



Spindelnät

Är det här nya sminkmodet?



Lara Stone

Marie Antoinette a la Miss Dunst


Glittery Ashley


Glitter on May Kate


Amazing cardie and sequin top



Worn by model Anja Rubik