MIU MIU CANVAS HOBO



SATAN. Min kärlek går till denna Miu miu väska. Canvas hobo.
XOXO Gossip Görl

CHLOE Boots to die for!



Fy fasiken vad jag vill ha dessa godbitar.
Ska bannemej hitta ett par ersättare!

Come to me Miu Miu



Vill ha den här väskan. Den är perfekt. jag vill jag vill, men får det ikke till

Nice bajs


Härligt värre



På Kate med snygg byxdress

Kul bild från Gavin och Gwen's bröllop



Hur cool är inte hon

TRÄNDER som består..............



See what I did there? He he. Kul.

Så härlig bild på Carmen Kass, en av mina favorit modeller

Vackra Scarlett i svart skinnis


Snyggo



Det här är Ashley Tishdale tror jag bestämt. Gillar stilen!  

Digg it!


Kate Moss SNYGG kavaj!


Cute grey leather jacket


Snygg bild!!


Fin-fin liten väska från Marc Jacobs


Clutch från Lanvin på dagens önskelista!


Dagens önskeklack


Party väska eller make up bag



Den e sååå söt

Christina Ricci - med hjärtat på rätt plats



Men vad tycker ni om blandningen rött och rosa?

Beiga med silver studs



Make up!



Dagens look. Docka

Jättegammal Ralph bild



Men modet består...

Är det fortfarande inne med kavaj?



Det kanske jag borde veta, men jag har inte koll.

Polo sport Ralph Lauren



Loving the preppy style. I have glves like these!!! Woop woop.

Roberto Cavalli!!



2009

Gillar Nicky's outfit!


Fint hår!



..på Lindsay

Vacker



Fastnade för den här bilden från improveme.se
Tycker hon är så otroligt lik Angelina Jolie. Fint sminkad.
Undrar vem det är...

Coola Daria Werbowy



Gillar örhängena

Dagens outfit



Circa såhär går jag klädd idag i London

Dagens sminkning



Det här är Aubrey Obay

Gårdagens sminkning



Rihanna är sååå fin och cool

Vacker med kort hår


Omgjord



Grymt snygg jacka!


Supersöta Stefani


Jag kör vidare på Gwen


Såååååå fin bild!


Trendsättare


Coola Gwen


Snygg outfit


Snygga bilder


Söta Rachel Bilson


Jag älskar marint mode



Nu är det här i och för sig USA men jag gillar kombinationen rött, blått och vitt